Настройкі
Настройкі шрыфту
PT Sans
Times New Roman
Памер
A
A
A
Міжлітарная адлегласць
Стандартнае
Павялічанае
Вялікае
Колеравая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
Карэлiцкi
раённы
выканаўчы
камітэт

Навiны раёна

25 верасня 2020

Госцем чарговага пасяджэння "КРОКу" стаў старшыня раённага Савета дэпутатаў Аляксандр Шкадаў

 Навучыцца адказваць за свае словы і ўчынкі зусім няпроста, але вельмі важна. Чаму? Адказ на гэтае пытанне дзесяцікласнікам СШ №2 г.п. Карэлічы дапамог знайсці старшыня раённага Савета дэпутатаў Аляксандр Шкадаў, які прыняў удзел у чарговым пасяджэнні інфармацыйна-адукацыйнага праекта “Школа Актыўнага Грамадзяніна”.

Сваё выступленне Аляксандр Шкадаў пачаў са звароту да школьнікаў.


– Аналізуйце і не давярайце ўсёй інфармацыі, з якой вы сустракаецеся ў інтэрнэце. Зразумела, часам вельмі цяжка разабрацца, якія навіны дакладныя і праўдзівыя, а якія – фэйкавыя. Асабліва сёння, калі ў краіне неспакойна, неабходна быць надзвычай асцярожнымі і разважлівымі, памятаючы аб тым, што за кожным словам, кожным учынкам стаіць адказнасць. Я вельмі ганаруся тым, што жыву ў мірны час. Аднак, гледзячы на людзей, якія збіраюцца на вуліцах гарадоў, міжволі задумваешся над тым, што ў адзін момант мы можам згубіць той мір і спакой, якія здабывалі дзесяцігоддзямі. Грузія, Арменія, Югаславія, Украіна – шэраг прыкладаў перад нашымі вачыма.
Падчас свайго выступлення Аляксандр Шкадаў перасцярог моладзь ад памылковай думкі, што, прыехаўшы ў тую ці іншую краіну Еўропы, можна адразу разлічваць на “залатыя горы”. Для таго, каб дасягнуць поспеху, трэба спачатку атрымаць якасную адукацыю, а потым працаваць і рабіць кар’еру.


Школьнікі разам з Аляксандрам Шкадавым прайшлі першы крок чарговай “Школы Актыўнага Грамадзяніна”. Мадэратарам другога кроку выступіла класны кіраўнік 10 класа СШ №2 г.п. Карэлічы Вера Напорка, якая разам з вучнямі паразважала на тэмы правоў і свабод грамадзян краіны, канфліктных сітуацый у школьным асяроддзі і ролі медыятараў у іх вырашэнні.
Падчас мерапрыемства дзесяцікласнікі ў поўнай ступені апраўдалі назву праекта, актыўна ўключаліся ў дыялог і выказвалі свае адносіны да той ці іншай сітуацыі. Увогуле, усе прысутныя адзначылі, што пасяджэнне мела надзвычай цікавы і пазнавальны характар, і прымусіла юнакоў на многія пытанні паглядзець з іншага боку.